Přehled cookies

Objednávka – od vytvoření trička přes košík až po platbu

Zde vám vysvětlíme jak přidat vytvořený produkt do košíku, získat slevu díky registraci a následně bezpečně zaplatit. Na závěr jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější dotazy (FAQ) související s objednávkovým procesem.


1. Vytvoření trička a přechod k objednávce

V Online Kreatoru si můžete vytvořit tričko, mikinu nebo dárek přesně podle svých představ. Když máte svůj kousek hotový a jste připraveni si jej objednat, stačí, když kliknete na tlačítko Vyber množství a velikost. V případě hromadné objednávky pro skupiny se postup mírně liší. Více informací naleznete zde..


2. Výběr velikostí a počtu kusů

Otevře se před vámi tabulka s velikostmi a počtem kusů. V ní si zvolíte počet kusů, jaký si chcete objednat (minimálně 1 ks), a danou velikost či velikosti (od XS až po 5XL, v závislosti na zvoleném zboží). Na základě vašeho výběru se automaticky přepočítá výsledná hodnota objednávky – cena včetně DPH, bez poštovného. Pokud jste spokojeni se svým výtvorem, počtem kusů i velikostí, klikněte na ikonu košíku. Následně se vpravo nahoře u ikony košíku zobrazí notifikace označující požadovaný počet kusů. Najeďte na ni a klikněte na tlačítko K pokladně.


3. Shrnutí objednávky

Nyní uvidíte shrnutí své objednávky – zboží, počet kusů, velikost a výslednou částku bez DPH i s DPH. V tomto kroku můžete stále změnit počet kusů; jednoduše do políčka u vašeho produktu zadáte číslici, která označuje, kolik kusů si chcete objednat. V takovém případě po změně počtu kusů klikněte na možnost „Přepočítat nákupní košík“ a systém vám automaticky vygeneruje aktualizovanou částku k zaplacení.


4. Uplatnění slevového kódu

Vpravo uvidíte okno s výslednou částkou bez DPH i s DPH (v mobilní verzi uvidíte toto okno pod shrnutím objednávky). V tomto okně máte možnost aktivovat slevový kód. Stačí, když ho napíšete/zkopírujete do příslušného políčka a poté stisknete tlačítko „Uplatnit slevu“. Následně přejděte na tlačítko „Dokončit nákup“.


5. Vyplnění detailů objednávky

Při vyplňování údajů potřebných k řádnému vyřízení vaší objednávky postupujte v této části krok za krokem. Vyplníte zde svoji e-mailovou adresu, na kterou vám odešleme potvrzení o přijetí objednávky, a dále osobní údaje a dodací/fakturační adresu. Potom si zvolíte způsob dopravy s předpokládaným termínem doručení. Na pravé straně máte zároveň možnost připojit k objednávce poznámku pro nás. Pokud si s čímkoliv nevíte rady, klikněte v této části vpravo nahoře na možnost „Kontaktujte nás“ a my vám s dokončením objednávky rádi pomůžeme. Pokud jste vyplnili všechny potřebné údaje a jste připraveni dokončit objednávku, klikněte na tlačítko „Pokračovat“.


6. Výběr způsobu platby a dokončení objednávky

Teď už si jen zvolíte způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje (platba kartou, Apple Pay, GooglePay, PayPal, nebo dokonce platba bitcoinem). Všechny možnosti jsou poskytovány prostřednictvím platební metody GoPay, která zajišťuje bezpečnost platebního procesu. Jakožto prodejce nezískáme žádné informace o vašich kartách, pouze informaci o tom, zda platba proběhla, nebo ne. Upozorňujeme vás, že platba na dobírku je možná pouze v případě, že celková cena vaší objednávky nepřesáhne 1250 Kč.


Jak získat slevu během objednávkového procesu?

V krocích 1 až 4 máte možnost se zaregistrovat. Registrací získáte automatickou slevu 5 % na nezlevněné produkty, takže na to určitě nezapomeňte. Vůbec nevadí, že se zaregistrujete během procesu vyplňování objednávky – vaše zboží a údaje si systém zapamatuje a vy budete moci v objednávce pokračovat. Jen s tím rozdílem, že už budete registrováni, a konečná částka k zaplacení tak bude pro vás výhodnější.


Nejčastější dotazy ohledně objednávek


Jak zjistím, že moje objednávka byla dokončena a úspěšně zpracována?

Pokud se vám zobrazila závěrečná děkovná stránka s číslem objednávky, můžete si být jisti, že vše proběhlo v pořádku. Zároveň vám potvrzení o úspěšném zpracování objednávky pošleme na e-mail. Toto potvrzení přijde obvykle do pár minut od úspěšného dokončení objednávky. V případě, že ve své schránce neumíte toto potvrzení najít, zkontrolujte si složku Spam nebo Hromadné, případně nás kontaktujte.


Mohu si zboží objednat také telefonicky nebo e-mailem, nebo pouze přes vaši stránku?

Zboží si můžete objednat jen prostřednictvím této webové stránky. Při objednávce se totiž zadávají soukromé informace zákazníka, se kterými nemáme právo manipulovat. Kdykoli však budete potřebovat poradit, jsme vám plně k dispozici na e-mailové adrese [email protected] Kontaktovat nás můžete i během procesu objednávky, kterou vám pomůžeme úspěšně dokončit.


Mohu za své zboží zaplatit i bankovním převodem?

Ano, za svou objednávku můžete zaplatit i bankovním převodem. V tomto jediném případě vám neposíláme potvrzení o přijetí platby. Tak jako u každého jiného způsobu platby i při využití platby bankovním převodem dostanete po předání balíčku kurýrovi na e-mail elektronickou fakturu a číslo ke sledování zásilky.


Co když chci zboží poslat někomu jako dárek a nechci, aby dotyčný viděl fakturu?

Žádný problém. Faktury zasíláme na vámi zadanou e-mailovou adresu a nevkládáme je do balíčku. Nemusíte se tedy obávat toho, že by obdarovaný viděl, kolik jste za jeho dárek zaplatili.


Můžu si u vás objednat i tričko nebo dárkový předmět bez potisku?

Samozřejmě. Všechny produkty, které naleznete v naší nabídce, si můžete objednat také v jejich původním vzhledu, bez potisku, případně jen změnit jejich barvu. Stačí, abyste v Online Kreatoru přešli k objednávce bez jakýchkoli úprav zboží.


Je k objednávce potřebná registrace?

Ne, k tomu, abyste si na stránce Puppynator.cz vytvořili a objednali oblečení nebo předmět s vlastním potiskem, se nemusíte registrovat. Registraci vám však doporučujeme, protože díky ní získáte slevu 5 %, a to již při objednávce od 1 ks. Zároveň získáte možnost sledovat stav objednávky na svém profilu. Registrace a přihlášení k odběru newsletteru vám však přinese mnoho výhod i v budoucnu při dalších objednávkách.


Mohu objednávku změnit nebo upravit, i když je již zaplacená a mám potvrzení o jejím zpracování?

Ano, vaši objednávku lze upravit, ale pouze v případě, že na ní ještě nepracujeme – tedy pokud zvolená trička nebo předměty ještě nejsou ve výrobě. Stačí, když nám napíšete požadavek na změnu, a my vám dáme vědět, jestli je ještě možné úpravy provést. Čím rychleji nám dáte vědět, tím je pochopitelně vyšší šance, že změny stihneme zapracovat. Zároveň vás chceme poprosit, abyste si před potvrzením objednávky a zaplacením dobře zkontrolovali svůj výsledný design. Bez vaší žádosti totiž do vašeho designu nijak nezasahujeme (například neopravujeme pravopisné chyby v nápisech, které jsou součástí potisku, přestože jsou očividné).